דלג על Banners
Banners
חינוך וקהילה
איכות חיים איכות חיים פנאי וספורט פנאי וספורט חינוך וקהילה חינוך וקהילה תשלומים תשלומים הנדסה הנדסה מליאת המועצה מליאת המועצה לוח ארועים לוח ארועים
דלג על חיפוש
חיפוש
דלג על חינוך וקהילה
חינוך וקהילה
דלג על ניווט מהיר
ניווט מהיר
דלג על Calendar
Calendar
דלג על Banners
Banners

בית הספר סביון

בית הספר סביון (הגדל)

קישור לאתר בית הספר סביון גני יהודה: www.savyon.org.il

 

פרטים על בית הספר

 

בית הספר נמצא ברחוב גן השקמים 2א' בסביון ומונה כ-640 תלמידים ותלמידות.

תלמידי בית הספר מגיעים מהיישובים: 

·      סביון

·      כפר מעש 

·      גת רימון     

אחת לשבוע מגיעים תלמידי כיתות ג' - ו' מאזור בקעת אונו ליום העשרה למחוננים. 

הקווים המנחים את בית הספר ומחלקת החינוך בסביון:

1. טיפוח וקידום אקלים בית ספרי מיטבי

"החברה כמוה ככלי נגינה. הפרטים החיים בה משמשים כמיתרים. 

שום וירטואוז לא יצליח להפיק מן הכלי צלילים נאים אם מיתריו לא יהיו מכוונים בהרמוניה." (יצחק הירשברג) 

תחום הדעת: אקלים בית ספרי 

הקדימות: הטמעת תוכנית לצמצום אלימות ובניית אקלים של מוגנות באמצעות טיפוח יחסים מיטביים בין תלמיד לתלמיד. 

היעדים: 

1. יישום מיומנויות השיח המקדם כאורח חיים. 

2. קיום מגוון של פורומים לקיום שיח תלמיד-תלמיד המעוגנים בתוכנית השבועית. 

3. מתן העצמה מחודשת לתוכנית ה"גישור" בבית הספר היסודי בהובלת תלמידים   

    בוגרים. 

4. קהילה מודעת ולוקחת חלק במאמץ לקראת השבחת היחסים בין התלמידים 

    בחברת הילדים בבית-הספר. 

 2. הטמעת תוכנית מנו"ף ופעילות התקשוב בביה"ס

רקע ויעדים: 

בית הספר סביון גני-יהודה החל את תוכנית התקשוב בשנת 2008.  

בית הספר נערך לעבודה במסגרת 3 תוכניות מערכתיות, המצריכות התארגנות מחודשת, תאום בין הגורמים המעורבים בבית הספר ושמירה על מסגרות זמן המורה.  

התוכניות השונות חייבו את בית הספר להיערך באופן אחר להשתלמויות ולהדרכות בתוך ומחוץ לבית הספר.  

בצד היעדים והאתגרים החדשים, נערך בית הספר לקידום מערכתי של תוכנית התקשוב ומנהלת בית הספר רואה בתוכנית יעד מרכזי. 

יעדים לעתיד:

א. לסייע לבית הספר להתייצב ולשלב בין התוכניות המערכתיות הפועלות בבית הספר. 

ב. להמשיך ולהעמיק את תוכנית התקשוב תוך הדגשות ניהול יותר אפקטיבי של שיעור מתוקשב וניצול יותר טוב של זמן המורה. 

ג. להמשיך ולהעמיק פדגוגית בתכנון תוכנית הלימודים/יחידות הוראה בסביבה המתוקשבת  ולהפיק לקחים על בסיס שימוש בתוצרי התלמידים ומיומנויות נדרשות.

ד. ללמוד לשלב באופן מושכל תכנים דיגיטליים אשר פותחו על ידי מומחים בתחומי הדעת – שימוש ב- "כותר ספרי לימוד" + "אופק". 

ה. ניצול הניידות של המחשבים לצורך למידה מחוץ למסגרת הכתה. 

ו. מכוונות להעמקה בתחומי הדעת הנלמדים באמצעות הניידים ובהתאם ליעדי המנכ"ל. 

 פיתוח מנהיגות מקומית חינוכית (מורים והורים) אשר ימשיכו להוביל את תוכנית התקשוב בשנים הבאות. 

 3. הכנסת תוכנית חינוך אישי לכתות ב' ו- ז'. 

מטרות התוכנית: 

1.      פיתוח היכולת של כל פרט להגיע למימוש עצמי ולהצלחה בחיים. 

2.      הגביר את השייכות והחיבור לקהילה הישובית. 

3.      להווה מקור מרכזי לפיתוח, מובילות וגאווה אזורית. 

4.      להציע ולהפעיל מודל מוביל של חדשנות חינוכית לכלל מדינת ישראל. 

5.      לחזק את ההזדהות עם המדינה. 

6.      לשמש מודל ברמה הבין-לאומית. 

4. הטמעת התלב"ס והמשך פיתוחו ובניית אמנה בית ספרית.

היעדים: 

1. שילוב תלב"ס חגים בנושאים האינטגרטיביים. 

2. העמקת מודעות בתפיסה הרואה הערכה כחלק בלתי נפרד מתהליכים הלמידה   

    באמצעות גיבוש תכנית אב בית ספרית להערכה. 

 

טלפון: 03-6354672, פקס: 03-5341616    

 

 

הדפסשלח לחבר
עבור לתוכן העמוד